onsdag 15. april 2009

16.04.09 SØVNLØS


Jeg kjeder meg!

heftig røyksugen! venter på at kjæresten min skal komme til meg. skal nusse og kose masse med guttebassen miin! :)

hihi. har spist litt masse godis i dag , har fått sukker shock!

jeg trenger en venn!

ja, en bamse å sove med når ikke kjæresten min er med meg. får rett og slett ikke sove uten han:(

han snorker og lager babylyder. han er min baby, å når han ikke sover med meg ligger jeg våken å lurer på hvor han er ...

savner han meg? tenker han like mye på meg som jeg tenker på han?
Kjærlighet dreper..
ja, det gjør det. jeg tenker meg ihjel når jeg ikke er med han.
det dreper meg.
men det kan da ikke være sånn at det er bare jeg som tenker sånn..?
jeg tenker på ALT mulig greier jeg...
sånn som det som skal skje i 2012..
Verden går under?
jeg håper ikke det skjer 2012, det er nok bare jeg og mira craig som bekymer oss..
ingen bryr seg?
det står over alt ... søk det opp på wikipedia eller youtube da veel.
du burde se dem videoene på youtube.
verden skal vist snurre en annen vei som skaper komplikasjoner for alt. også skal en komet ødlegge oss:(
offf... det er trist ! jeg er 18 år og får ikke gifte meg eller få barn. haha, tragisk !
æææ... vil ikke tenke mer på det!
tenke,tenke ,tenke...
jeg har såå mange tanker. jeg har masse darlig samvittighet for ting som har skjedd i det siste.. venner jeg ikke har kontakt med. beklager!
jeg har mistet mobilen min og har ingen nr. hadde vært fint om dere kan sende de på meld på face:)
Meeen, nå skal jeg ringe kjæresten min. HA det bra. god natt. xoxo

Ingen kommentarer: