søndag 19. april 2009

18.04.09


BARE BARNEMAT?
Hege skal på fest. (store søs)
så da må tante Nathalie slå til å være barnevakt.
potetgull,smågodt,og ett par pils er ett fear bytte for å være barnevakt på en lørdagskveld.
Med en heftig hangoverfølse fra dagen før, dro jeg uten tvil til min storesøster i solliveien for å besøke mine ynglings barn .
Daniel kommer løpende til meg og overfaller meg med snørr og nuss. off, synts alle unger er så klissete av en eller annen grunn?
humm..
jeg ser Villemo er opptatt med barbiefilmen til å legge merke til at jeg kommer.
Dina er på bessøk, de sitter som limt fast i tven. Akkuratt som de ser filmen for første gang. (unger ser filmer 540 ganger før de synts den begynner å bli litt kjedelig)
Jeg setter meg ned i sofaen, å venter på min kjære skal kommer å hjelpe til .
Hitsham kommer å Daniell og jentene spretter opp av sofaen akk som julenissen kommer på besøk
Unger, eller noen unger,sånn som søstern min sine elsker nye mennesker å de elsker å plage dritten ut av den, så dette blir morro tenkte jeg. mohahahahahahah.

tyggis i rumpa!

Hitsham kommer seg så vidt inn døra før ungene overfaller han.
jeg tenkte dette går nok bra. de er sikkert snille mot han.
Men deven tok jeg litt feil !
de løper rundt han og han løper etter dem , de leker gjemmskyld.
før jeg vet ordet, så løper Villemo og Dina til meg .
Hva har dere gjort?
begge svarer : Ikke no ?
Hitsham kommer for å sette seg ved siden av meg, da jeg merker en rar sak på rumpa hans. snu deg. haha
det er en Hokeypulver med en gigatyggisklyse klistret til rumpa di?
Hæ?
ja, den sitter fast!

så vi måtte skrape den av. haha


Nathalie kan jeg sminke kjæresten din?

ja, å det gjorde de.
hihi, sorry baby at dette kom på bloggen min. men det var så søtt!



Knockdown
Så var det på tide å legge ungene.
Lille Dina måtte hjem.
Hitcham fikk eren av å legge Daniel.
vi tok barna inn på badet for å pusse tennene dems å skifte til pysj.
Da min kjære skulle legge daniel ville Daniel leke klatremus.
Så han slengte det litte hodet sitt i ansiktet til Hitsham uten vilje så klart.

Villemo sovnet med en gang når jeg hadde ligget å kost litt med henne og synget natta sang.
Bare barnemat for meg, kanskje ikke for kjæresten min :P

Ingen kommentarer: