fredag 10. april 2009

Ny Blogg!

Nå i det siste har jeg ikke hatt så mye tid til å blogge så mye som jeg kunne ønske jeg hadde tid til.
Det har skjedd så mye i det siste, at jeg såvidt har fått meg tid til å sette meg ned i 2 sek å tenke etter hva som skjer.
jeg vil nå gi deg en liten oppdatering om hva som skjer i mitt liv. =)
jeg ble kjent med Hitsham , så ble vi kjærester som vi har holdt litt lavt i 2 mnd. men han er søt!
og jeg kan si jeg er forelsket i han:)
Jeg har fått meg en fast plass i ryen fotografenes portofolio. å kommer til å jobbe mye som model fremmover.
skal legge ut bilder og fortelle dere om dagene mine. som dere ser, har jeg slettet det gamle som var på bloggen min. men jeg trengte en ny side. siden det har skjedd så masse i det siste. som ett nytt kappittel på en måte ;P
mamma har ligget på sykehuset i en mnd pga kreft, men endelig har hun kommet hjem igjen <3
jeg bor fortsatt på majorstuen. men flytter til 75 m2 når jeg har tjent litt mer penger ;) hihi.

Ingen kommentarer: